Profil kompetencji społecznych

Dla firm:

rekrutując pracownika na stanowiska związane z obsługą klienta lub na stanowiska menedżerskie można polegać na własnej intuicji lub na doświadczeniu rekrutera. Jednak jeśli już wiesz, że to może nie wystarczyć, bądź chcesz potwierdzić swoją decyzję rzetelnym badaniem – sprawdź kompetencje społeczne przyszłego pracownika: jego umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych oraz realizowania celów dzięki wywieraniu wpływu na innych. Kompetencje społeczne są podstawą warunkującą efektywność radzenia sobie w sytuacjach społecznych.

Dla Ciebie:

tyle się teraz mówi o kompetencjach tzw.: miękkich, tak bardzo oczekiwanych przez pracodawców, ale czy wiesz jak prezentujesz się na tle Twojej grupy wiekowej? Na co jeszcze powinieneś zwrócić uwagę? Nad czym popracować, aby mieć większe szanse na zatrudnienie w interesującej Cię firmie? na oczekiwanym stanowisku?

 

Profil kompetencji społecznych tworzony jest w oparciu o narzędzia rekomendowane przez

Polskie Towarzystwo Psychologiczne.